Bankowość
Sprostaj rosnącym oczekiwaniom Klientów dostarczając im nowoczesne i efektywne kosztowo usługi w wielu kanałach dystrybucji.
Bankowość, jako jeden z kluczowych obszarów gospodarki, ulega wpływom coraz większej ilości czynników zewnętrznych. Dostosowanie się do dynamicznych zmian regulacyjnych, nadążanie za zmianami na wysoce konkurencyjnym rynku w zakresie zarówno oferty biznesowej jak i sposobu świadczenia usług to wyzwania, które stanowią codzienność dla dzisiejszych instytucji bankowych. Konsumenci przyzwyczajeni do usprawnień oferowanych przez start-upy z sektora fintech oczekują bezproblemowych i efektywnych kosztowo rozwiązań dostarczanych w wielu nowoczesnych kanałach dostępu.
Instytucje bankowe, chcąc utrzymać się na wysoko konkurencyjnym rynku, nie mogą pozostać niewzruszone na rosnące potrzeby Klientów. Muszą one odważnie poszerzać spektrum swoich usług i produktów, jednocześnie zbliżając się do Klienta końcowego poprzez zapewnienie mu oczekiwanej przez niego jakości obsługi. Kluczową rolę odgrywa tutaj optymalny (również kosztowo) dobór technologii oraz narzędzi informatycznych, pozwalających na implementację nowoczesnych wzorców technologicznych i jednocześnie zapewniających odpowiedni poziom bezpieczeństwa stworzonych rozwiązań.
W obszarze automatyzacji bankowych procesów biznesowych, idealnie odnajdują się nowoczesne platformy BPMS. Pozwalają one na automatyzację nawet najbardziej skomplikowanych procesów biznesowych, rozproszonych po całej organizacji, angażujących pracowników z wielu obszarów oraz wymagających integracji z wieloma systemami zewnętrznymi. Dzięki temu, że rozwiązania na platformach bardzo często tworzone są przy wykorzystaniu podejścia low-code, cechują się one dużą elastycznością, są łatwiejsze we wdrożeniu i późniejszym rozwoju.
Nawet najbardziej skomplikowane procesy rozproszone po całej organizacji oraz angażujące pracowników z wielu obszarów mogą zostać zautomatyzowane dzięki nowoczesnym platformom BPMS. Konieczność integracji z licznymi systemami zewnętrznymi nie stanowi żadnej przeszkody.
Dodatkowo, platforma BPMS zbiera i dostarcza wiele szczegółowych informacji na temat przebiegu całego procesu, co znacznie ułatwia jego monitorowanie (zwłaszcza pod kątem SLA) i dalsze optymalizowanie. Zapewnia to również pełen zbiór danych na potrzeby ewentualnego audytu.
W Clocklike Minds pomogliśmy zautomatyzować wiele procesów sprzedażowych i obsługowych w sektorze bankowym. Dla jednego z naszych zagranicznych Klientów, konsultanci z naszej firmy współtworzyli rozwiązanie, które pozwoliło placówkom własnym oraz partnerskim Klienta bezpośrednio realizować większość wymaganych operacji bez konieczności angażowania centralnego zespołu firmy.
W dobie, gdy Klienci mogą zmienić dostawcę usług bankowych w dosłownie kilka minut i bez wychodzenia z domu, instytucje finansowe muszą odważnie stawiać na nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalające na zaspokojenie dynamicznie rosnących potrzeb Klientów. Jedynie ciągła obserwacja rynku, monitorowanie satysfakcji Klientów oraz aktywne wdrażanie usprawnień, których oczekują pozwolą na zbudowanie z Klientami silniejszych więzi, zapewniając ich większą lojalność i maksymalizując ich wartość dla banku. Rosnące oczekiwania Klientów to jednak nie jedyny czynnik wywierający na bankach presję na rozwój. Działając w silnie regulowanym środowisku, zobligowane są one również do szybkiego dostosowywania się do zmieniających się regulacji prawnych.
Posiadanie nowoczesnej platformy BPMS może być więc źródłem istotnej przewagi konkurencyjnej, pozwalając na wprowadzanie modyfikacji szybciej niż w przypadku tradycyjnych rozwiązań informatycznych.
Oferta dla branży finansowej
Low-code / BPM
Samodzielnie realizujemy projekty end-to-end, bez względu na to, czy wymagane jest zbudowanie zupełnie nowej aplikacji, skrojonej pod wymagania Klienta, czy rozbudowa istniejącego rozwiązania.
MONITORING WYDAJNOŚCI SYSTEMÓW IT
Badaj jakość i dostępność swoich aplikacji dzięki innowacyjnemu narzędziu Flopsar. Błyskawiczne określanie przyczyn awarii i usuwanie ewentualnych błędów.
cyfrowa transformacja
Z Clocklike Minds Twoja firma będzie gotowa na przyszłość w każdym aspekcie. Nadążaj za zmianami i oczekiwaniami Klientów. Dostosuj ofertę do dynamicznie zmieniającego się rynku.
Specjaliści low-code, z doświadczeniem w pracy z firmami z sektora bankowości poszukiwani?
Dobrze trafiłeś!
W Clocklike Minds pomogliśmy zautomatyzować wiele procesów sprzedażowych i obsługowych w sektorze bankowym. Dla jednego z naszych zagranicznych Klientów współtworzyliśmy rozwiązanie automatyzujące procesy sprzedażowe oraz obsługowe w zakresie produktów bankowych oraz danych Klientów.
doświadczenia
z Pega System
Posiadamy jedno z największych doświadczeń na rynku w zakresie technologii PEGA. Z sukcesem realizowaliśmy wiele projektów end-to-end. Zapewniamy wsparcie bez względu na to, czy wymagane jest zbudowanie zupełnie nowej aplikacji, skrojonej pod wymagania Klienta, czy rozbudowanie/zmiana istniejącego rozwiązania. W naszej codziennej pracy wspieramy w cyfrowej transformacji, dążąc do tego, aby rozwiązania low-code/BPM stały się realnym sposobem na rozwiązanie problemów oraz dynamiczny rozwój Twojej firmy.
projektów
Nasze portfolio obejmuje:
- optymalizację i automatyzację procesów biznesowych
- eliminację struktur silosowych i wdrożenie wspólnych procesów dla całej organizacji
- automatyzację obsługi nowych produktów
- rozwój portali sprzedażowych i serwisowych
- modernizację systemów legacy
Dziesiątki udanych wdrożeń i projektów to doświadczenie, z którego również Ty możesz skorzystać.
Case
Usamodzielnienie pracowników placówek partnerskich w realizowaniu większości wymaganych operacji obsługowych.
Wdrożone rozwiązanie pozwoliło realizować większość wymaganych operacji bez konieczności angażowania centralnego zespołu obsługowego Klienta, w znaczący sposób odciążając go od powtarzalnych zadań m.in.:
- sprzedaż kart
- obsługę posprzedażową kart Klientów (aktywacja i blokowanie kart, ustawianie limitów, doładowywanie kart etc.)
- obsługę posprzedażową danych Klientów (zmiana danych osobowych, adresowych itd.),
- definiowanie nowych jednostek partnerskich oraz zarządzanie istniejącą siecią partnerską przez pracowników Klienta
- zarządzanie użytkownikami należącymi do partnerskiej jednostki biznesowej bezpośrednio przez pracowników jednostki partnerskiej (tworzenie użytkowników dla nowych pracowników, blokowanie ich, zmiana haseł itd.)
Inne branże
Sprawdź, w jakich sektorach sprawdzą się rozwiązania low-code
UBEZPIECZENIA
W erze łatwych do porównania produktów ubezpieczeniowych zyskaj przewagę rynkową dzięki unikatowym doświadczeniom Klientów.
Sektor publiczny
Poprawa jakości świadczenia usług oraz efektywne dostarczanie rozwiązań ułatwiających codzienne życie obywateli.