Jak pracujemy

Budujemy relacje oparte na transparentności i zaufaniu.

CLOCKLIKE MINDS

Satysfakcja I zadowolenie Klienta Zawsze na pierwszym miejscu

Zanim stworzyliśmy naszą firmę sami pracowaliśmy po stronie Klienta. Traktujemy naszych Klientów tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Rozumiemy ich problemy, bo sami byliśmy na ich miejscu. Z naszymi Partnerami budujemy relacje oparte na transparentności i zaufaniu.

Zanim stworzyliśmy naszą firmę sami pracowaliśmy po stronie Klienta. Traktujemy naszych Klientów tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Rozumiemy ich problemy, bo sami byliśmy na ich miejscu. Z naszymi Partnerami budujemy relacje oparte na transparentności i zaufaniu.

  • Jesteśmy zaufanym doradcą, a nie “sklepem z programistami”
  • Dostarczamy doświadczonych konsultantów
  • Tworzymy niezawodne produkty/aplikacje
  • Stosujemy najlepsze wzorce i praktyki
  • Wykorzystujemy informację zwrotną do ciągłego usprawniania naszych produktów i usług

Jesteśmy zaufanym doradcą, a nie "sklepem z programistami"

Dostarczamy doświadczonych konsultantów

Tworzymy niezawodne produkty/aplikacje

Stosujemy najlepsze wzorce i praktyki

Wykorzystujemy informację zwrotną do ciągłego usprawniania naszych produktów i usług

Kroki współpracy

Model współpracy został zaprojektowany tak, aby dostarczać naszym Klientom rozwiązań jak najlepszej jakości.

1

Analiza potrzeb i wyzwań

2

Wybór najefektywniejszego rozwiązania

3

Wdrożenie projektu

4

Feedback, monitoring i optymalizacja

1
Analiza potrzeb
i wyzwań Klienta

Działamy zgodnie z metodyką Solution Selling. Badamy i staramy się zrozumieć wszystkie czynniki składowe związane z tym, dlaczego Klient doświadcza konkretnego bólu lub skąd wynika dana potrzeba firmy.

Po tej diagnozie badamy wpływ, jaki dana potrzeba bądź ból ma na inne osoby lub obszary organizacji Klienta. Intencją jest sprawdzenie jak zaobserwowane przez nas elementy rozpowszechnione są w całej organizacji.

2
Wybór
najefektywniejszego
rozwiązania

Po szczegółowej analizie problemu przygotowujemy naszą propozycję podejścia/rozwiązania i prezentujemy ją Klientowi. Często również na tym etapie realizujemy krótkie Proof of Concept, aby Klient miał możliwość praktycznej weryfikacji naszej koncepcji.

Przy wyborze rozwiązania stosujemy następujące zasady:

  • każdy projekt traktujemy indywidualnie. Wiemy, że nie ma jednego rozwiązania, które jest odpowiednie do każdego przypadku
  • staramy się dokładnie adresować potrzebę klienta. Skupiamy się na dostarczeniu dla niego najlepszego rozwiązania, a nie na sprzedaży konkretnego produktu czy usługi
  • staramy się zawsze dostarczyć wartość dodaną, coś co jest dodatkowym benefitem realizowanego projektu
3
Wdrożenie
projektu

Ten etap współpracy to realizacja zaakceptowanego wcześniej rozwiązania. Podczas jego trwania staramy się, aby Klient w sposób ciągły zaangażowany był w jego realizację. Kluczowe są tutaj dwa elementy:

  • klient na bieżąco weryfikuje jakość dostarczanego rozwiązania
  • follow-up na bazie ustaleń z Klientem

Takie podejście pozwala nam pracować zgodne z oczekiwaniami naszych Partnerów. W trakcie realizacji tego etapu mogą pojawiać się różnice w opiniach i pomysłach, dlatego tak ważne jest, aby wspólnie wybrać rozwiązanie optymalne.

Sugerujemy, aby kluczowe decyzje poparte były przykładami lub statystykami. Czasami może się okazać, że wcześniej opracowane rozwiązania nie są wystarczająco skuteczne, dlatego często dostosowujemy nasze działania do aktualnej sytuacji.

4
Feedback
monitoring
i optymalizacja

Po zrealizowanym projekcie spotykamy się z naszymi Partnerami aby podsumować to co udało się wdrożyć. Analizujemy czy Klient otrzymał to o co prosił i czy jest z tego zadowolony. Informacja zwrotna od Klienta jest podstawą do zaprojektowania usprawnień i poprawek.

Podczas realizacji projektu może dojść do ciekawych dyskusji, odkrywania wiedzy ukrytej w organizacji, identyfikacji nowych potrzeb oraz pomysłów ich rozwiązania. Dlatego warto tę całą wiedzę zmaterializować w jakimś miejscu, tworząc np. cyfrową bazę wiedzy. Jej wartość jest ogromna dlatego staramy się również takie działania sugerować naszym Klientom.

50
zrealizowanych
projektów

Nasze portfolio obejmuje:

  • optymalizację i automatyzację procesów biznesowych
  • eliminację struktur silosowych i wdrożenie wspólnych procesów dla całej organizacji
  • automatyzację obsługi nowych produktów
  • rozwój portali sprzedażowych i serwisowych
  • modernizację systemów legacy

Dziesiątki udanych wdrożeń i projektów to doświadczenie, z którego również Ty możesz skorzystać. 

12
krajów
w których
działaliśmy

Clocklike Minds to zespół specjalistów z dużym doświadczeniem. Nasze portfolio składa się z wielu udanych wdrożeń. W ramach podejmowanych współprac realizowaliśmy wiele złożonych projektów międzynarodowych. Działaliśmy dla organizacji zlokalizowanych w kilkunastu krajach na trzech kontynentach. 

Szukasz doświadczonego zespołu do współpracy?

Łatwe, szybkie i tanie wdrażanie pomysłów to najlepszy sposób na dynamiczny rozwój. Z Clocklike Minds nie trzeba obawiać się zmian. Nasz zespół oraz inteligentna platforma sprawiają, że wszystko jest w Twoim zasięgu.

Zobacz nasze
sukcesy

Case studies z wdrożeń, które mieliśmy okazję realizować

Automatyzacja procesu zawierania umowy leasingowej

Współpraca objęła swoim zakresem praktycznie całość procesu - od rejestracji wniosku leasingowego w Pega, przez dokonywanie sprawdzeń wiarygodności Partnerów oraz podejmowanie decyzji kredytowej, aż do stworzenia i rejestracji umowy leasingowej w zewnętrznym systemie.

AUTOMATYZACJA OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ W BRANŻY UBEZPIECZNIOWEJ

Wdrożenie obejmowało umożliwienie dokonywania zmian w polisie w czasie jej trwania, złożoną kalkulację składek i walidacje, wsparcie dla Underwritingu (loading i wykluczenia) oraz pełną integrację z systemem centralnym oraz systemem listowym.​

Strona wykorzystuje pliki cookies
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj: polityka prywatności