Jak pracujemy
Budujemy relacje oparte na transparentności i zaufaniu.
CLOCKLIKE MINDS
Zanim stworzyliśmy naszą firmę sami pracowaliśmy po stronie Klienta. Traktujemy naszych Klientów tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Rozumiemy ich problemy, bo sami byliśmy na ich miejscu. Z naszymi Partnerami budujemy relacje oparte na transparentności i zaufaniu.
Zanim stworzyliśmy naszą firmę sami pracowaliśmy po stronie Klienta. Traktujemy naszych Klientów tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Rozumiemy ich problemy, bo sami byliśmy na ich miejscu. Z naszymi Partnerami budujemy relacje oparte na transparentności i zaufaniu.
- Jesteśmy zaufanym doradcą, a nie “sklepem z programistami”
- Dostarczamy doświadczonych konsultantów
- Tworzymy niezawodne produkty/aplikacje
- Stosujemy najlepsze wzorce i praktyki
- Wykorzystujemy informację zwrotną do ciągłego usprawniania naszych produktów i usług
Jesteśmy zaufanym doradcą, a nie "sklepem z programistami"
Dostarczamy doświadczonych konsultantów
Tworzymy niezawodne produkty/aplikacje
Stosujemy najlepsze wzorce i praktyki
Wykorzystujemy informację zwrotną do ciągłego usprawniania naszych produktów i usług
Kroki współpracy
Model współpracy został zaprojektowany tak, aby dostarczać naszym Klientom rozwiązań jak najlepszej jakości.
Analiza potrzeb i wyzwań
Wybór najefektywniejszego rozwiązania
Wdrożenie projektu
Feedback, monitoring i optymalizacja
i wyzwań Klienta
Działamy zgodnie z metodyką Solution Selling. Badamy i staramy się zrozumieć wszystkie czynniki składowe związane z tym, dlaczego Klient doświadcza konkretnego bólu lub skąd wynika dana potrzeba firmy.
Po tej diagnozie badamy wpływ, jaki dana potrzeba bądź ból ma na inne osoby lub obszary organizacji Klienta. Intencją jest sprawdzenie jak zaobserwowane przez nas elementy rozpowszechnione są w całej organizacji.
najefektywniejszego
rozwiązania
Po szczegółowej analizie problemu przygotowujemy naszą propozycję podejścia/rozwiązania i prezentujemy ją Klientowi. Często również na tym etapie realizujemy krótkie Proof of Concept, aby Klient miał możliwość praktycznej weryfikacji naszej koncepcji.
Przy wyborze rozwiązania stosujemy następujące zasady:
- każdy projekt traktujemy indywidualnie. Wiemy, że nie ma jednego rozwiązania, które jest odpowiednie do każdego przypadku
- staramy się dokładnie adresować potrzebę klienta. Skupiamy się na dostarczeniu dla niego najlepszego rozwiązania, a nie na sprzedaży konkretnego produktu czy usługi
- staramy się zawsze dostarczyć wartość dodaną, coś co jest dodatkowym benefitem realizowanego projektu
projektu
Ten etap współpracy to realizacja zaakceptowanego wcześniej rozwiązania. Podczas jego trwania staramy się, aby Klient w sposób ciągły zaangażowany był w jego realizację. Kluczowe są tutaj dwa elementy:
- klient na bieżąco weryfikuje jakość dostarczanego rozwiązania
- follow-up na bazie ustaleń z Klientem
Takie podejście pozwala nam pracować zgodne z oczekiwaniami naszych Partnerów. W trakcie realizacji tego etapu mogą pojawiać się różnice w opiniach i pomysłach, dlatego tak ważne jest, aby wspólnie wybrać rozwiązanie optymalne.
Sugerujemy, aby kluczowe decyzje poparte były przykładami lub statystykami. Czasami może się okazać, że wcześniej opracowane rozwiązania nie są wystarczająco skuteczne, dlatego często dostosowujemy nasze działania do aktualnej sytuacji.
monitoring
i optymalizacja
Po zrealizowanym projekcie spotykamy się z naszymi Partnerami aby podsumować to co udało się wdrożyć. Analizujemy czy Klient otrzymał to o co prosił i czy jest z tego zadowolony. Informacja zwrotna od Klienta jest podstawą do zaprojektowania usprawnień i poprawek.
Podczas realizacji projektu może dojść do ciekawych dyskusji, odkrywania wiedzy ukrytej w organizacji, identyfikacji nowych potrzeb oraz pomysłów ich rozwiązania. Dlatego warto tę całą wiedzę zmaterializować w jakimś miejscu, tworząc np. cyfrową bazę wiedzy. Jej wartość jest ogromna dlatego staramy się również takie działania sugerować naszym Klientom.





projektów
Nasze portfolio obejmuje:
- optymalizację i automatyzację procesów biznesowych
- eliminację struktur silosowych i wdrożenie wspólnych procesów dla całej organizacji
- automatyzację obsługi nowych produktów
- rozwój portali sprzedażowych i serwisowych
- modernizację systemów legacy
Dziesiątki udanych wdrożeń i projektów to doświadczenie, z którego również Ty możesz skorzystać.
w których
działaliśmy
Clocklike Minds to zespół specjalistów z dużym doświadczeniem. Nasze portfolio składa się z wielu udanych wdrożeń. W ramach podejmowanych współprac realizowaliśmy wiele złożonych projektów międzynarodowych. Działaliśmy dla organizacji zlokalizowanych w kilkunastu krajach na trzech kontynentach.
Szukasz doświadczonego zespołu do współpracy?
Łatwe, szybkie i tanie wdrażanie pomysłów to najlepszy sposób na dynamiczny rozwój. Z Clocklike Minds nie trzeba obawiać się zmian. Nasz zespół oraz inteligentna platforma sprawiają, że wszystko jest w Twoim zasięgu.
Zobacz nasze
sukcesy
Case studies z wdrożeń, które mieliśmy okazję realizować

Automatyzacja procesu zawierania umowy leasingowej
Współpraca objęła swoim zakresem praktycznie całość procesu - od rejestracji wniosku leasingowego w Pega, przez dokonywanie sprawdzeń wiarygodności Partnerów oraz podejmowanie decyzji kredytowej, aż do stworzenia i rejestracji umowy leasingowej w zewnętrznym systemie.

AUTOMATYZACJA OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ W BRANŻY UBEZPIECZNIOWEJ
Wdrożenie obejmowało umożliwienie dokonywania zmian w polisie w czasie jej trwania, złożoną kalkulację składek i walidacje, wsparcie dla Underwritingu (loading i wykluczenia) oraz pełną integrację z systemem centralnym oraz systemem listowym.