Rozwiązanie zostało wdrożone w firmie będącej wiodącym graczem na polskim rynku ubezpieczeniowym i dotyczyło zautomatyzowania obsługi posprzedażowej złożonego produktu ubezpieczeniowego. Produkt ten był zupełnie nowy i przełomowy, dlatego wymagany był spory development po to aby obsłużyć go w systemach informatycznych. O ile samą część transakcyjną udało się obsłużyć w centralnym systemie ubezpieczeniowym, o tyle część procesowa, związana z wprowadzanymi zmianami na polisie, była bardziej problematyczna. System centralny nie był przystosowany do obsługi procesów (ich implementacja wymagałaby gruntownej jego przebudowy) a jedynie transakcji, które generowane były po ich zakończeniu. Dlatego podjęto decyzję aby obsługę tę zrealizować na platformie BPMS.
Nowy produkt był produktem złożonym, którego ogólna specyfikacja została podana poniżej.
Funkcjonalność rozwiązania przygotowanego na platformie BPMS obejmowała:
Implementacja musiała zostać zrealizowana w krótkim czasie, tak aby nadążyć za ambitnymi planami sprzedaży a rozwiązanie miało być elastyczne i łatwe do zmian i dalszego rozwoju. Dodatkowo część konfiguracji procesu miała zostać przekazana użytkownikom biznesowym.
Planuj mądrze, działaj odważnie i nie spóźnij się na przyszłość. Rozwiązania low-code, platforma BPMS – najlepsi specjaliści do Twojej dyspozycji.
Adres:
ul. Domaniewska 44,
02-672 Warszawa, Polska
Napisz do nas:
biuro@clocklikeminds.com